MAN Tanha
MAN Tanha
Hichi

 

 

هیچکس با من نیست !...

مانده ام تا به چه اندیشه کنم...مانده ام در قفس تنهایی..

در قفس میخوانم... چه غریبانه شبی ست...

شب تنهایی من!...

 



نظرات شما عزیزان:

Zahra
ساعت18:55---4 خرداد 1392
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند





اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست . . .





آخه چراااااااااااااااااااااا خدای من!؟!!



شبــــــــــــنم ♥ღஜܓܨ
ساعت19:00---3 خرداد 1392
تو را دوست میدارم

تـــو را دوست می دارم . . .

چه فـرق مى کند که چـــــــــــــــرا ... ! ؟

یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت ... !

یـا چطـور شـد که . . . ! چه فـــــــــــــــرق می کـند ؟! ...

وقتى تــو بـایـد بــــــــــــــاور کنـى . . . که نمـى کـــــــــنى !!

و من بــایـد فـرامـــــــــوش کــنم . . . کـه نمـــــى کـــــنم !!!


sadaf
ساعت19:54---21 ارديبهشت 1392
دریا باش تا هر کس لایق توست

با تو آرام گیرد و

هر کس لایقت نیست

در تو غرق شود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط Queen Sh
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.